טיפים

איך בוחרים מזרון זוגי שיתאים לצרכים שלכם?

שינה טובה היא חלק משמעותי משמירה על אורח החיים, ומזרון איכותי חיוני לצורך השגתה. אבל איך מצליחים לבצע את הבחירה המתאימה גם במקרה של מזרון זוגי? יצאנו לבדוק

כולנו מודעים היטב לחשיבותה של השינה בכל הקשור לאיכות חיינו ולשמירה על הבריאות. ידוע לנו גם המשקל המשמעותי בבחירה נכונה של מזרון באספקט הזה. עם זאת, כשמדובר על מזרון זוגי, הידיעה הזו לא תמיד מספיקה. מזרון זוגי אמור מטבעו להתאים לשני אנשים, אבל מה עושים כשלכל צד העדפות משלו ואיך לוקחים את כולן בחשבון?

מזרון  זוגי
איך בוחרים מזרון זוגי?

מידות

קינג סייז או קווין סייז? ומה לגבי האורך? מזרון זוגי אמור להתאים כמובן לגודל הבסיס, אבל אם אתם רוכשים את שניהם חשוב לעצור רגע ולהקדיש מחשבה מחודשת לנושא המידות. אל תבחרו אוטומטית בגודל שהיה לכם עד היום, וחשבו אם הוא עדיין מתאים גם לצרכים העדכניים שלכם. בן זוג גבוה או צורך באקסטרה ספייס הם פרמטרים שיש להתחשב בהם, אתם הרי לא רוצים לסבול מצפיפות.

סוג המזרון

קיים מגוון רחב של מזרונים זוגיים, כך שתמיד תוכלו למצוא מזרון זוגי שתואם להעדפות שלכם. מזרונים המבוססים על טכנולוגיית קצף זיכרון למשל, יכולים להתאים למי שרוצה לישון היטב גם כשבן הזוג שלו מתהפך במיטה. מדובר ביתרון שמתאים גם לסובלים מכאבי צוואר או גב, מאחר שהמזרונים הללו אינם שוקעים ולכן מספקים תמיכה משמעותית. 

תנוחת שינה

גם לאופן שבו כל אחד מכם נוטה להירדם ולישון יש משמעות גדולה שחשוב להכיר טרם רכישת מזרון זוגי. אדם שישן על הצד לדוגמה, יהיה בעל צרכים שונים מאשר אדם שישן על הבטן. אם שניכם מעדיפים מזרון קשה למשל, זה יכול להקל על הבחירה. אבל גם אם לכל אחד תנוחת שינה והעדפות משלו, עדיין תוכלו להגיע אל עמק השווה אם תבחנו את הנושא מראש. 

צרכים אישיים 

לצד העדפות, קיימים גם צרכים נוספים שיש להתחשב בהם – צרכים רפואיים כמו דום נשימה בשינה או אלרגיה לחומרים מסוימים למשל, הם שני נושאים משמעותיים מאוד שרלוונטיים לעניין.

מזרון
כך תבחרו את המזרון שיתאים לצרכים שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *