עיצוב פנים

מטבחי יוקרה לבית: אלה מותגי המטבחים החזקים בישראל

מציאת מטבח איכותי, אסתטי ואלגנטי שישרת אתכם ביעילות ברמה היומיומית, מתחילה במציאת מותג מטבחים מומלץ. אילו מותגי מטבחים אסור לכם לפספס?

מטבח קלאסי
כאשר חושבים על מטבח איכותי יש לוודא שרוכשים מטבח מהמותג הנכו

בין אם אתם מבצעים שיפוץ מקיף ובין אם רק רוצים לרענן את המטבח, תתקשו לקבל החלטה מתאימה בלי מותג מטבחים שמבין אתכם. ועבור מי שמעוניינים להתחדש במטבחי יוקרה, בעיצוב עדכני שאינו מתפשר על אף אזור בחלל העמוס – המשימה עשויה להיראות מורכבת במיוחד. כדי לעזור לכם לצאת לדרך בקלות, הרכבנו עבורכם רשימה של מותגי מטבחים יוקרתיים שיוצרים רושם מנצח. אלה הבולטים שבהם:

מטבחי סמל – החברה שיודעת לזהות ולהוביל טרנדים בתחום המטבחים, משלבת במקום אחד בין ניסיון, אמינות וחומרי הגלם האיכותיים ביותר. כך שאם אתם מחפשים אנשי מקצוע שיעזרו לכם לתכנן את המטבח הבא, תוך התחשבות בצרכים ובמאפיינים הייחודיים של הסביבה הביתית – הגעתם אל המקום הנכון. תוכלו לגלוש לאתר של סמל מטבחים ולצפות בקטלוג המטבחים העדכני, או לבקר באולם התצוגה כדי לקבל השראה.
לצפייה במטבחים של חברת סמל, בקרו באתר: https://semel-kitchens.co.il/

שגב מטבחים – יצרנית מטבחים שמתמחה בתכנון ועיצוב החלל הביתי, בדגש על אזור המטבח. אם תכננתם להתחדש במטבח באווירה כפרית, מודרנית או מעוצבת, תוכלו לקבל מגוון רעיונות מבית שגב שיעזרו לכם להתקדם אל השלב הבא.
לצפייה במטבחים של חברת שגב, בקרו באתר: http://www.segev-kitchens.co.il/

מטבחי זיו – חברת מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית, שמתמחה בעיצוב בלתי מתפשר. עם תשומת לב מרבית לכל הדקויות, ניצול חכם של המקום והתעדכנות בכל המגמות החדשניות בתחום.
לצפייה במטבחים של חברת זיו, בקרו באתר: https://www.zivltd.com/

מטבחי רגבה – שילוב בין חומרי גלם מובחרים לבין טכנולוגיה מתקדמת, הופכים את מטבחי רגבה לבחירה המועדפת על ישראלים רבים. באתר החברה מחכים לכם מגוון מטבחים שתוכננו על ידי אנשי המקצוע של רגבה, כך שתוכלו לבחון את הייחוד שלהם לפני שתתקדמו לשלב הבא.
לצפייה במטבחים של חברת רגבה, בקרו באתר: https://www.regba.co.il/

ונטה קוצ'ינה – מאוהבים במטבחים האיטלקיים? יצרנית המטבחים הגדולה באיטליה תוכל לספק לכם את מה שחיפשתם, עם מטבחים פונקציונליים ופורצי דרך שמגיעים במספר סדרות עיצוב לבחירה.
לצפייה במטבחים של חברת ונטה קוצי'נה, בקרו באתר: https://www.veneta-cucine.co.il/

אניס מטבחים – מטבחים מודרניים, יוקרתיים ומדויקים הם ההתמחות של אניס. בעזרת טכנולוגיות ייצור מתקדמות ובקרת איכות קפדנית, תגיעו בדיוק אל המטבח שחלמתם עליו.
לצפייה במטבחים של חברת אניס, בקרו באתר: https://www.anise.co.il/

מטבח יוקרתי
כשרוכשים מטבח יש לוודא שבוחרים את המותג שהכי מתאים לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *