חדר שינה

שיק ופתרון אחסון חכם ברהיט אחד: 5 קומודות שישדרגו את חדר השינה שלכם

לנעליים, לבגדים ולשאר החפצים בבית, מגיע פתרון אחסון נוח ויעיל שגם נראה טוב ומשתלב עם יתר העיצוב. קפצנו אל האתר של דיזיין2איזי כדי לקבל השראה לקומודה הבאה שלנו

קומודות הן פתרון אחסון שאפשר למצוא כמעט בכל דירה. מדובר בהשלמה נוחה לארונות הבגדים הגדולים, שיכולה להשתלב בקלות גם בחלל קטן, בחדר השינה, בכניסה לבית ובכל מקום אחר. ולאור העובדה שבשנים האחרונות אפשר לראות מגוון עיצובים חדשים שלהן, קומודות הפכו גם לתוספת מעוצבת שלא צריך להתפשר על המראה שלה. 

לאילו פרמטרים חשוב לשים לב ואילו קומודות מתאימות לחדרי שינה? באתר של דיזייו2איזי מצאנו קטגוריה שלמה של קומודות ושידות, עם כמה כיוונים מעולים שישתלבו גם בדירה שלכם:

קומודות
5 קומודות שישדרגו את חדר השינה שלכם
  1. האלגנטית – קומודה של דיזיין2איזי מדגם סיוון, בעלת מראה יוקרתי ואלגנטי בצבע לבן. מושלמת לחדרי שינה בהירים, עם ארונות בעלי ידיות דקות. נוסף לשיק, זוהי קומודה גדולה ונוחה הכוללת שש מגירות, שחלקן צרות ואחרות רחבות. כך שאם חיפשתם פתרון פונקציונלי שנראה טוב ומשתלב בחדר, זו הקומודה שלכם.
  2. הקומפקטית – קומודה מרסל, בעלת ארבע מגירות, שכוללת משחק בין לבן צבע לבין צבע אלון. ללא ידיות ובלוק שלא משתלט על החלל כולו. נקי, מעוצב ולעניין.
  3. המשולבת – מחפשים קומודות שכוללות גם מגירות וגם דלתות ברהיט אחד? קומודה אמילי של דיזיין2איזי היא הפתרון שלכם. הקומודה הזו היא בעלת לוק מודרני בצבע עץ, עם ידיות שחורות. כך שאם חדר השינה שלכם מגיע בגוונים כהים יחסית, מצאתם את הקומודה שחיפשתם. 
  4. הכפולה – קומודות בעלות שני טורי מגירות הן בחירה מעולה למי שרוצה לאחסן בנוחות מצעים, מגבות וכדומה. דיזיין2איזי מציעים בהקשר הזה את דגם מאיה, עם שמונה מגירות המסודרות בטורים צמודים. בגוון כהה ועשיר, ללא ידיות ועם מקום מרווח להניח פריטי נוי בחלקה העליון. 
  5. הדקה – קומודות קטנות ודקיקות בעלות זוג דלתות, מעניקות פתרון אחסון מושלם לחדרי שינה קומפקטיים. קומודה מדגם אמסטרדם של דיזיין2איזי היא בדיוק הקומודה הקטנטנה שחיפשתם.
קומודות
פתרונות אחסון ברהיט אחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *