עיצוב פנים

כשהנוחות של מקלחונים פוגשת באסתטיקה של אמבטיות

משפצים את חדר האמבטיה וצריכים לבחור בין מקלחון לבין אמבטיה? מתברר שלא תמיד צריך לבחור. אמבטיון, השילוב האולטימטיבי בין מקלחונים פינתיים לבין אמבטיות, מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות

כשאתם חושבים על רגע החזרה הביתה מהעבודה והכניסה אל חדר הרחצה, האם אתם מצפים לאמבטיה חמה ומפנקת או שאולי למקלחת זריזה? חלק מהאנשים יעדיפו מקלחונים שמעניקים חוויית רחצה נוחה בעמידה, ואילו אחרים יתענגו על חוויית האמבטיה ובועות הסבון. לבחירה הזו יצטרפו לא רק העדפות פונקציונליות אלא גם בחירות אסתטיות, שמשתנות בין משתמש למשתמש.

מקלחונים
למקלחונים יש השפעה רבה על האסתטיקה של חדר הרחצה.

מצד שני, כבר לא צריך לבחור. אמבטיונים משלבים את "הטוב מכל העולמות", ומהווים למעשה נקודת מפגש בין מקלחונים פינתיים לבין אמבטיות. מדובר ביחידת רחצה שכוללת אמבטיה, שעל חלק ממנה מוצב חוצץ דמוי דלת. כך הם משיגים מספר יתרונות:

מבחינת המראה – אם אתם נהנים מאמבטיה אבל מתאכזבים ממראה הווילון שצריך לרכוש כדי להימנע מהשפרצת מים, החוצץ שמוצב על גבי האמבטיון יכול לפתור לכם את הבעיה.

מבחינת התחושה – וילונות אמבטיה נוטים להיצמד אל המשתמשים כאשר הם רטובים, דבר שהוא לא נעים ולא בהכרח היגייני. החוצץ של האמבטיון, שמזכיר מעט דלתות של מקלחונים, מונע את הבעיה הזו.

מבחינת הנוחות – היכולת לשמור על חדר רחצה יבש ולמנוע הצפות היא משמעותית מאוד, חוסכת בזמן ומסייעת במניעת הצטברות עובש. תוכלו לבחור אמבטיון בעל דלת שנפתחת לשני הצדדים ומגב תחתון שמסייע לאטימה מקסימלית, כך שאין צורך לחשוש מנזילת מים אל הרצפה במהלך הרחצה.

מה לגבי הגודל?

מקלחונים חסכוניים יותר במקום, ולכן יכולים להשתלב בחדרי רחצה קטנים. אם אתם חוששים בהיבט הזה, תשמחו לגלות שאמבטיונים מגיעים במבחר גדלים – מה שמאפשר לכם לבחור בקלות את הגודל המתאים לחדר האמבטיה שלכם. 

ולא שכחנו את העיצוב

אם גם אתם שמים דגש על הפרטים הקטנים, הגעתם למקום הנכון. אוהבי מקלחונים ישמחו לגלות שגם במקרה של אמבטיון ניתן לבחור בסוג הפרזול והזכוכית, על מנת לקבל את התוצאה שתשתלב בצורה האופטימלית בעיצוב הכללי של כל חדר רחצה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *