טיפים

מהי טכנולוגיית משאבות חום לחימום מים?

הימנעות מצריכת חשמל מיותרת, חימום מאוזן ותחושה נעימה יותר בכל חלל – ואפילו בבריכה. כל הפרטים על הטכנולוגיה המתקדמת שמומלץ (בחום) להכיר

משאבות חום הן יחידות שמיועדות לקרר או לחמם מים, ונמצאות במוצרי חשמל שאמורים לנדף אוויר קר, לפזר חום או לבודד. הן משמשות למגוון מטרות, כאשר השימוש לצורך חימום מים נחוץ על מנת לספק פתרונות שונים בהם חימום בבתים פרטיים או בחללים גדולים כמו מלונות וחדרי כושר, חימום מי צריכה וכמובן גם חימום מים עבור בריכות שחייה או ג'קוזי. מדובר בטכנולוגיה נוחה ואפקטיבית, שכיום כבר נעשה בה שימוש מקיף במגוון מדינות.

משאבות חום
מהי טכנולוגיית משאבות חום לחימום מים?

מה הופך את הטכנולוגיה הזו למשתלמת כל כך? 

משאבות מים פועלות בדרכים שונות, כאשר בין סוגי המשאבות הפופולריות בתחום נמצאות משאבות חום לחימום מים של דייקין, חברת מיזוג האוויר המובילה בעולם. דייקין הינה חברה יפנית בעלת מוניטין, שמייצרת פתרונות מיזוג אוויר מתקדמים ופיתחה גם את טכנולוגיית האינוורטר – עליה רבים מאיתנו כבר שמענו. 

משאבות חום לחימום מים של דייקון מתחלקות ליחידות פנים וחוץ, ומשמשות לכל הצרכים שהוזכרו וגם לצרכים נוספים. הן כוללות מדחס ומשאבת מים אינוורטר, ויכולות לעבוד גם בתנאי סביבה קיצוניים. היתרון הבולט של טכנולוגיית האינוורטר על פני פתרונות מוכרים אחרים, קשור לאופן שינוי התדרים של המשאבה. בשעה שמשאבות אחרות כוללות רק פונקציה של הפעלה או כיבוי, המדחס של משאבות חום למים של דייקין משנה את עוצמת העבודה בהתאם לנסיבות. 

כתוצאה מכך, במקום להפעיל ולכבות את מוצר החשמל במקרה של חימום יתר, המדחס עובד בהתאם לצורך ולכן אין סיבה להתערב בעבודתו. התהליך הזה מאפשר חימום אחיד, יעיל ואפקטיבי, עם רמות דיוק גבוהות שמתאימות בדיוק למה שנחוץ. הפונקציה הזו של משאבות חום לחימום מים של דייקין היא לא רק נוחה, אלא גם מאפשרת חסכון מקסימלי בעלויות במצבים בהם החימום פשוט אינו נחוץ.

פונקציות נוספות שכדאי להכיר

החסכון באנרגיה הקנה ליחידות של דייקין דירוג אנרגטי A, שהוא הדירוג הגבוה והיעיל יותר בעבור מוצרים (שמדורגים לפי אותיות בין A ל-G). המשמעות היא שרכישת משאבות חום לחימום מים של דייקין מועיל לא רק למשתמשים עצמם אלא גם לסביבה – יתרון כפול ללא צל של ספק. 

נוסף ליעילות, היחידות שכוללות משאבות חום לחימום מים של דייקון הן גם אסתטיות ומתאימות יותר להשתלב בכל חלל. זהו פרמטר שרלוונטי במיוחד לבתים שבהם אין עודף מקום ל"הסוואה" של מערכות מגושמות. מערכת החימום המפוצלת לדוגמה, כוללת יחידת פנים שהיא גם קומפקטית וגם מעוצבת, ויחידת חוץ שמתאימה לרוב מסתורי הכביסה ולכן לא בולטת או מפריעה לעיצוב. ולבסוף, על מנת לאפשר שליטה פשוטה מכל מקום, אל רוב היחידות ניתן להתחבר מרחוק על ידי אפליקציה יעילה. 

משאבות חום
כל מה שאתם צריכים לדעת על טכנולוגיית משאבות חום לחימום מים

בואו לקרוא עוד מאמרים מעניינים בנושא: טיפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *