עיצוב פנים

פתרונות אחסון לבית קטן

בחללי מגורים קטנים, הצורך באחסן חכם הופך למשמעותי במיוחד. כך תמקסמו את המרחב שעומד לרשותכם, בלי להעמיס יתר על המידה

כולנו רוצים ליהנות ממרחב מחייה מרווח, נעים ונוח, אבל מגיעים עם אינספור חפצים שזקוקים אף הם לבית משלהם. הימנעות ממחשבה מקדימה עלולה להפוך את השילוב הזה למתכון לעומס מיותר, ולחלל ביתי שייראה צפוף ודחוס במיוחד. בייחוד כשמדובר בדירה קטנה שלא מגיעה מלכתחילה עם מקום עודף. 

אלא שבתקופה בה יותר ויותר אנשים חיים בבתים קטנים וזקוקים לחוויית מגורים מותאמת, גם פתרונות האחסון עוברים טרנספורמציה משמעותית. כיום קל יותר למצוא פתרונות אחסון חכמים המיועדים לבתים קטנים, וכל מה שנחוץ כדי לגלות אותם הוא להפעיל חשיבה יצירתית. 

איחסון הבית
פתרונות יצירתיים לאיחסון הבית

הכנו לכם רשימת פתרונות יצירתיים לאיחסון הבית

לחשוב לגובה – כשהשטח שעומד לרשותנו כבר עמוס למדיי, הגיע הזמן להתחיל לחשוב לגובה. התקינו מדפים על הקירות לצורך הצגת פריטים שונים, תלו סירים ומחבתות על הקיר במטבח ואל תשכחו גם את החלל שמעל לארונות ואפילו למקרר שלכם. בכל פעם שנדמה לכם שהאזור שלפניכם גדוש בחפצים, חפשו איך תוכלו להרים אותם כדי לפנות את הסביבה. 

להימנע מחסימת המעבר – חוששים שתתקשו לעבור מנקודה לנקודה בבית בגלל כל הריהוט שעומד בדרככם? אפילו במצב כזה, פתרונות אחסון נכונים יכולים לעשות את ההבדל. כשאתם בוחרים ארון לדוגמה, העדיפו ארון הזזה במקום ארון שהדלת שלו נפתחת קדימה. כך לא תמצאו את עצמכם נאלצים להמתין בכל פעם שאחד מבני הבית משתמש בו. ארונות הזזה של דיזיין 2 איזי למשל, מאפשרים פתיחת דלתות נוחה הצדה, במטרה לאפשר לכם לאחסן את כל החפצים – בלי לתפוס יותר מדי מקום.

כדי למקסם את היתרון שלהם, ארונות הזזה של דייזין 2 איזי מגיעים עם מנגנון רחף ייחודי, שמעניק יותר מקום בארון וצובר פחות לכלוך במסילות. 

להתחבר לקופסאות – קופסאות הן פתרון מושלם שתורם לשמירה על סדר, ולא פחות מכך – מאפשר לארגן ערמות של חפצים שממש לא נחוצים לנו ברמה היומיומית. מדובר בדרך המושלמת להשתלט על בלגן כמעט בכל חדר בבית, החל מהסלון ועד לארונית בחדר האמבטיה. אם אתם מוצאים את עצמכם רוכשים עוד ועוד קופסאות ועדיין מגלים פריטים שנשארים בחוץ, מדובר בהזדמנות טובה להחליט מה עדיין נחוץ לכם ומה פחות.

וגם לצאת מהקופסה – מגורים בבית קטן מחייבים אותנו לחפש פתרונות אחסון יצירתיים, כאשר אחת מהדרכים המועילים ביותר היא לרכוש רהיטים באופן חכם יותר. אם אתם רוכשים סלון לבית או שולחן למשל, שאלו את עצמכם אם תוכלו להשתמש בהם גם כפתרון אחסון. בחרו בספה ומיטה עם ארגז מצעים גדול, ובשולחן שיש בו מגירות, מדפים או חלק נשלף שניתן לאחסן בתוכו חפצים. אם הרהיט נראה אטרקטיבי אבל לא מציע שום ערך מוסף, ייתכן שכדאי לחשוב פעמיים טרם רכישתו.

שהבית מסודר הראש מסודר. בואו ללמוד על צורות איחסון שונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *