עיצוב חדרים

איך לקנות ארון איכותי בזול?

החלטתם לעבור דירה? או שאתם צריכים לקנות ארון שיחליף את הארון שיש לכם ואתם לא מעוניינים לשבור עכשיו קופת חסכון ולקנות ארון מעוצב ויוקרתי בהכרח? אין זה אומר שאתם צריכים לקנות ארון מאיכות ירודה בהכרח.


לעתים קנייה בזול יכולה להיות דווקא משתלמת ואף עשויה להוביל לאיתור מציאות איכותיות. תחום הארונות אינו שונה, וניתן למצוא ארונות זולים מאיכות טובה במחירים משתלמים. לרוב, ארונות כאלו הכוללים בין היתר ארונות בגדים וארונות הזזה שניתן לקנות בזול, יכולים אמנם להיות ארונות זולים אבל עדיין גם אם הם נקנים בזול הם יכולים להישאר אתכם לאורך שנים רבות קדימה.

ארונות זולים

על כן, איך ניתן למצוא ארונות זולים, מהם השיקולים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מעוניינים לקנות למשל ארונות בגדים בזול וכיצד ניתן להיות בטוחים שהארונות שאנחנו רוצים לקנות, כמו למשל ארונות הזזה, הם הארונות הנכונים עבורנו. ובמיוחד, איך ניתן לוודא שכאשר אנחנו קונים בזול אנחנו לא משלמים אחר כך ביוקר?

  • מידות וחסכון במקום: ארונות רבים, כולל ארונות בגדים, נבדלים זה מזה בגודל ובמידות. כמו כן, גם אמצעי הפתיחה והסגירה נבדלים זה מזה. בנוסף, בתוך ארונות בגדים חשוב לוודא שהחללים הפנימיים הן בגודל המתאים לכם כדי שתוכלו לאחסן את כל הבגדים שלכם ואולי גם חפצים נוספים. כך, על ידי וידוא של המידות והגדלים תוכלו לאפשר לעצמכם אולי ארונות זולים שנראו כאילו נבנו במיוחד עבורכם ועבור המידות שלכם, באופן שלא ייתן תחושה כלל וכלל שהארון נקנה בזול. יתרה מכך, חשבו למשל על קנייה של ארונות הזזה, משום שלמשל בכל הנוגע לפתיחה ולסגירה של ארונות הזזה, אלו יכולים לחסוך מקום משמעותי בחלל החדר. 
  • חומרים: כאשר אתם מעוניינים לקנות ארונות זולים בזול, חשוב מאוד לבחון מאילו חומרים עשויים הארונות. אין ספק שארונות בגדים העשויים מחומר יוקרתי כמו למשל עץ מלא יהיו יקרים יותר מארונות הזזה העשויים מחומר פשוט יותר, כגון סיבית. מלבד זאת, מכיוון ששיקול חשוב הוא הניקיון של ארונות בגדים למשל, שיקול נוסף כאשר אתם מעוניינים להשיג ארונות בזול הוא עד כמה קל לנקות את החומרים עצמם. לכן למשל, ארונות בגדים בהם יש מדפים מזכוכית יכולים להיות פתרון יחסית טוב המאפשר מצד אחד לקנות ארונות בגדים בזול אך גם ליהנות מקלות ניקיון גבוהה.
  • כמות דלתות: קניית ארונות זולים אינה אומרת בהכרח שאתם צריכים להתפשר על כמות הדלתות שאתם צריכים עבור הארון שלכם. ארונות בגדים, גם כאלו הנקנים בזול, צריכים לשמש אותנו באופן שיהיה נוח לפתיחה ולאחסון. לכן, כדאי לחשוב כמה דלתות יש בארון ומהי החלוקה של הדלתות בארון והאם היא נוחה עבורכם. גם בקניית ארונות הזזה, גם כאלו הנקנים בזול, חשוב לשים לב כמה דלתות הזזה יש, כדי שהפתיחה תהיה קלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *